שם המנחה

נושא עבודת הדוקטורט באנגלית

נושא עבודת הדוקטורט בעברית

דוא״ל שם הסטודנט תמונה
פרופ׳ הדס ויסמן   איכות הקשר הזוגי בבגרות המוקדמת בקרב עולות מברית המועצות אשר היגרו לישראל בילדותן ilana.yy@gmail.com יורוביצקי אילנה  
ד״ר אביהו שושנה   חווית ההשתתפות בטיפול בגישת האנליזה הקבוצתית yaeldo@gmail.com דורון יעל  
פרופ׳ עפרה מייזלס In search of a model for Nature Therapy: The facilitated Process of Positive Change and Growth Occurring in Nature   leahnaor@gmail.com נאור ליה  
פרופ׳ הדס ויסמן   סיפור בשני קולות": נרטיבים של מטופלים ומטפלים לאורך הטיפול כמייצגים התקשרות - התבוננות דיאדית ואורכית sharoneg@telhai.ac.il אגוזי שרון  
ד״ר אדר בן אליהו An Examination of Teacher's Self-Regulated Emotions as an Avenue of Influence on Student and Teacher School-Related Outcomes תפקידן של אסטרטגיות לויסות רגשי בשיפור רווחה של מורים בבית ספר, יחסי מורה-תלמיד והישגי תלמידים michal.mor4@gmail.com מור עלמני מיכל  
ד״ר אביבה ברקוביץ אוחנה Studying mindfulness-induced neuroplasticity in networks supporting the sense of minimal-self and its possible relation to social processing בחינת השפעת תרגול מדיטטיבי (מיינדפולס) על הפלסטיות העצבית במערכות התומכות בתחושת העצמי המינימלי והקשר האפשרי לתהליכי עיבוד חברתי schweitzyo@gmail.com שוייצר יואב  
ד״ר דנה אמיר Poetry and Individuation – Jungian and Neumannian study in the poetry of Rilke, Pizarnik and Pessoa שירה ואינדיבידואציה - עיון יונגיאני ונוימניאיני בשירתם של רילקה, פיסארניק ופסואה wabimini@gmail.com פרל גיא  
ד״ר דנה אמיר The Evolution from Drive discourse to Faith discourse in Psychanalytic Thinking התנועה משפת הדחף לשפת האמונה בתוך החשיבה הפסיכואנליטית einatfz@gmail.com פלדחי עינת  
פרופ׳ מירי שרף Are effective commanders like good parents? The association between personality charachteristics, commander' practices and adjustment to the military service האם המפקד הטוב הוא כמו ההורה הטוב? הקשר בין איפיונים אישיותיים ופרקטיקות פיקודיות לבין הסתגלות חיילים לשירות הצבאי romiweiner@gmail.com ויינר רומי  
פרופ׳ עפרה מייזלס Psychotherapists who Incorporate Spirituality into their Personal and Professional Lives: A Narrative Approach פסיכותרפיסטים המשלבים רוחניות בחייהם האישיים והמקצועיים: גישה נרטיבית aya_rice@hotmail.com אלון איה  
 ד״ר יאיר זיו  Associations among parental insightfulness, dyadic emotional availability, Social Information Processing, and Social Behavior in preschool children  מערכת הקשרים בין תובנה הורית, זמינות רגשית דיאדית, תהליכי עיבוד מידע חברתי והתנהגות חברתית אצל ילדי הגן  isofri@walla.co.il  סופרי ענבר  
פרופ׳ עפרה מייזלס וד״ר אביבה ברקוביץ אוחנה The neural base of mystical experiences - Neuro-phenomenological study of channeling experiences הבסיס המוחי של חוויות מיסטיות- מחקר נוירופנומנולוגי של חוויות תיקשור galsela@netvision.net.il סלע גל  
פרופ׳ מירי שרף The relation between parenting practices (support for autonomy and psychological control) and psychosocial adjustment  among  ultra-Orthodox and non-religious (secular) adolescents הקשר בין פרקטיקות הוריות (תמיכה באוטונומיה ושליטה פסיכולוגית) לבין  הסתגלות פסיכו-סוציאלית בקרב מתבגרים בחברה החרדית ובחברה היהודית-חילונית natansh6@gmail.com נתן שרונה  
ד״ר יאיר זיו Parent, child, and teacher relationships in kindergarten: Association to social information processing, self-perception, and social and learning behavior יחסי הורה, ילד, וגננת בקרב ילדי גן-חובה: הקשר לעיבוד מידע חברתי, תפיסה עצמית, והתנהגות חברתית ולימודית ifat461968@gmail.com וייסברגר יפעת  
ד״ר יאיר זיו The associations between the mother's psychological resilience, the mother-child dyadic emotional availability, and the child's social information processing and social behavior in preschool סלוטוגניות אימהית, דיאדת אם ילד, ועיבוד מידע חברתי בגיל הרך hayut1234@gmail.com חיוט הודיה  
פרופ׳ הדס ויסמן ויהודית הראל Structured games as a neglected resource in child psychodynamic psychotherapy: Towards a theoretical formulation משחקים מובנים בפסיכותרפיה פסיכו דינאמית בילדים celinems@live.com מרודס סלין  
ד״ר יאיר זיו The relationships between parents' perceptions of the Jewish-Arab conflict and their children's stereotypical perceptions, social information processing patterns, and social adjustment in preschool הקשר בין תפיסת ההורים את הסכסוך היהודי-ערבי לתפיסות הסטריאוטיפיות, יכולת עיבוד המידע החברתי, וההסתגלות החברתית של ילדיהם בגן ובתחילת בית הספר yazeed80@gmail.com גנאים יזיד  
פרופ׳ ענת שר The regulation of sleep and behavior in 2 to 4 year-olds ויסות שינה והתנהגות: יחסי הגומלין בין וויסות מצבי ערות-שינה ואינהיביציה ניהולית בגילאי 2-4 שנים maayanpeled.1@gmail.com פלד מעיין  
ד״ר מיה בניש ויסמן וד״ר ליאת גולדברב the relation between values and prosocial behavior: the role of cognitive process and genetics הקשר בין שינוי ערכים והתנהגות חברתית: קשב וגנטיקה כגורמים ממתנים ifatg73@gmail.com גביש יפעת  
פרופ' עפרה מייזלס In search of a model for Nature Therapy

The facilitated Process of Positive Change and Growth Occurring in Nature
  leahnaor@gmail.com  לייה נאור  

פרופ' ציפי שכטמן

 

טיפול בילדים תוקפניים:השפעת מיומנות "הערכה מחדש" על חרדה והתנהגות תוקפנית אצל ילדים

maixschin@gmail.com

מיייקסנר -שינדל קרין

 
פרופ' מירי שרף   פרקטיקות של אבות ואמהות ונטייה לחיפוש ריגושים ונטילת סיכונים בגיל ההתבגרות האמצעית והמאוחרת mlevi101@gmail.com משה לוי  
פרופ' ציפי שכטמן   הוראה ריגושית והשפעותיה על: משמעת והישגים אקדמאיים וחברתיים של תלמידים ועל מסוגלות עצמית של מורים maryabuyaman@gmail.com מארי מולא- אבו ימן מארי מולא- אבו ימן
פרופ' מירי שרף   הקשר בין הערכה עצמית הורית רב-ממדית לבין מאפייני ההורה ומאפייני הילד yaara.fine@gmail.com יערה פיין מארי מולא- אבו ימן 

פרופ' ציפורה שכטמן

  סרטים עלילתיים כטכניקה בקבוצות ייעוץ למתבגרים שחווים קונפליקט קשה עם הוריהם lubnathaddad@gmail.com לובנא טנוס חדאד  לובנה חדד
פרופ' ציפורה שכטמן   אימון להעצמה אישית כהתערבות כיתתית: השפעתו על הישגים אישיים וכיתתיים וזיהוי משתנים אישיים וקבוצתיים התורמים להשפעתו ornaat@walla.com אורנה באשי-אטלס  
פרופ' הדס ויסמן ופרופ' עמנואל ברמן   ספרי זיכרונות כגשר בין הדורות: הכתיבה של ניצולי שואה ותגובות הקריאה של בני הדור השני ובני הדור השלישי במשפחותיהם adiduchin@gmail.com עדי דוכין  עדי דוחין

פרופ' ענת שר וד"ר דנה אמיר

  רמת המובחנות העצמית של אמהות וקשיי שינה בקרב ילדים בני 2-3 שנים tamarsim@gmail.com תמר סימון  תמר סימון
פרופ' רחל סגינר   אכילה לא תקינה ומטרימיה בקרב נערות הרוקדות בלט ושתי קבוצות בקורת- דיווח אמהות ובנות. pninasohezki@walla.com פנינה קפון סוחצקי פנינה קפון סוחצקי 
 פרופ' רחל סגינר    אוריינטציית עתיד: חוליה מקשרת בין תמיכה חברתית לבין הישגים לימודיים בקרב צעירות החברה החרדית בישראל בבגרות המתהווה   rosentalys@gmail.com  אראלה פ. (רלי) רוזנטל  
 פרופ' רחל סגינר    אוריינטציית עתיד ותפקוד בית-ספרי- תוכנית התערבות לתלמידי תיכון  netta0078@gmail.com נטע ממן   
 פרופ' רוזה לייקין    מה טמון בחידת חמיצר? עקרונות העיצוב וגורמי החשיבה הדרושים ממתמודד מצליח  nshake07@campus.haifa.ac.il נועה שקד   
 ד''ר שרונה ט. לוי    היבטים קוגנטיביים- חברתיים של משחקי בנייה בגיל הרך בהיקשר גן ולדורף   skodsi@edc.haifa.ac.il  סלאם קודסי  סלאם קודסי 
Menu