ד״ר מיכל שכטר - לרנרד"ר מיכל שכטר-לרנר, מנהלת יה"ל (יחידת התמיכה ללומד לקוי הלמידה) בפקולטה לחינוך, התראיינה לידיעות אחרונות וציינה כי "אבחונים נועדו לתת מענה מקצועי נרחב שעיקרו מתן המלצות לסיוע בלימודים. ההתאמות במבחנים הן רק פתיחת דלת לתהליך המשמעותי אותו צריך הילד לעבור ביחד עם הוריו שהן הבנת מהות הלקות (הכוחות והקשיים הטמונים בילד), קבלת אסטרטגיות למידה ודרכי הוראה מותאמות על מנת שיוכל לנצל באופן אפקטיבי את ההתאמות שניתנות לו". כך נעשה לגבי סטודנטים הלומדים באוניברסיטה.

לקריאת הכתבה במלואה באתר Ynet לחץ כאן (בחלון חדש)
הקהל ביום העיוןביום שני, 25.09.2017, התקיים יום העיון "שיח פתוח: יום עיון על תיאוריה ופרקטיקה בחינוך הפתוח". יום העיון הינו פרי שיתוף פעולה של מגמה לחקר החינוך האלטרנטיבי בפקולטה לחינוך, הורים ואנשי החינוך בבית הספר הפתוח ע"ש בארי בחיפה. יום העיון שילב בין האקדמיה ובין הקהילה ועסק במקורות החינוך הפתוח, מאפייניו והפרקטיקות הנהוגות בו, כמו גם במפגש שבין מסורת חינוכית זו ובין גישות ושפות חינוכיות המשיקות לה.

לצפייה בגלריית התמונות מיום העיון לחץ כאן (בחלון חדש)
Menu