ביום 11.6.15, התקיים בפקולטה לחינוך טקס מסיימי דוקטורט תשע"ה,  בהשתתפות דיקן הפקולטה לחינוך, מנחי הדוקטורט, מסיימי הדוקטורט ובני משפחותיהם. במהלך הטקס הציגו הדוקטורים החדשים תקציר עבודת הדוקטורט שלהם בפני קהל המשתתפים.

הפקולטה לחינוך מברכת בגאווה את מסיימי הדוקטורט ומאחלת להם בהצלחה בהמשך דרכם האישית והאקדמית.

לצפייה בתמונות מהטקס

 

מסיימי הדוקטורט שנה"ל תשע"ה:

החוג לחינוך מיוחד

ד"ר טליה גורן
"השפעת הכנת ההורים לאבחון הפרעות על הרצף האוטיסטי על חווית האבחון ועל קבלת ההחלטות של ההורים לגבי הטיפול בילד"
בהדרכת: ד"ר אורית חצרוני

ד"ר למיס עודה
"צמיחה אישית של אמהות ערביות המגדלות ילד עם וללא נכות אינטלקטואלית"
בהדרכת: פרופ' שונית רייטר, ד"ר ליאורה פינדלר

החוג לחינוך מתמטי

ד"ר רונית בסן-צינצינטוס
"ההשפעה של ניתוח-על של מידול על תפיסות מורים את תפקיד המתמטיקה בפתרון בעיות"
בהדרכת: ד"ר אירית פלד

ד"ר עינת גיל
"השפעה ארוכת טווח של קידום חשיבה סטטיסטית הסקתית בלתי פורמלית באמצעות סביבת למידת-חקר עתירת-טכנולוגיה"
בהדרכת: פרופ'  דני בן צבי

ד"ר שי כספי
"התפתחות השיח האלגברי בקרב תלמידים בחטיבת הביניים"
בהדרכת: פרופ' אנה ספרד

החוג לייעוץ והתפתחות האדם

ד"ר שמחה אהרון
"השפעתן של שתי שיטות להוראת הסכמה בידוד משתנים "קונפליקט קוגניטיבי" מול "קונפליקט קוגניטיבי והצמחה" על יכולתם של תלמידים בעלי רמות הישגים שונות להסיק מסקנות מדעיות תקפות בטווח הקצר ולאורך זמן"
בהדרכת: ד"ר מיכאל כץ

ד"ר אורית דרור-לוי
"אוריינטציית עתיד בקרב מתבגרים המתחנכים בכפרי נוער: יחסים בין-אישיים כגורמים מטרימים, עמידות והישגים לימודיים כתוצרים התפתחותיים"
בהדרכת: פרופ' רחל סגינר

ד"ר אביגדור יעקובי
"הקשר בין מסוגלות עצמית, התנהגות מתוכננת והצבת מטרות לבין תפיסת השינוי בהרגלי בריאות וירידה במשקל הגוף בעקבות השתתפות בתכנית קבוצתית לירידה במשקל"
בהדרכת: ד"ר מיכאל כץ

ד"ר ורד מלכה
"מערכת היחסים  בין אימהות לילדים בילדות האמצעית: האם פגות הינה גורם סיכון?"
בהדרכת: פרופ' מירי שרף

ד"ר עדנה נייפלד   
"פיתוח תכנית חינוכית לשימוש נבון באינטרנט עבור ילדים צעירים ובחינת הצלחתה"
בהדרכת: פרופ' עזי ברק

ד"ר ליאת פיינגולד-צרפתי
"התרומה של קבוצת ייעוץ לילדים עם לקות למידה והפרעת קשב וריכוז ולאמהותיהם בשלושה תנאי התערבות שונים: ילד/אם/ילד ואימו"
בהדרכת: פרופ' צפורה שכטמן, פרופ' מיכל שני

ד"ר עינת קרן
"קשורות לחיים: יחסי אימהות ובנות בבגרות"
בהדרכת: פרופ' עפרה מייזלס

ד"ר פנינית רוסו-נצר
"שינויים בכיוון הרוח": חקר פנומנולוגי של חוויות שינוי רוחני
בהדרכת: פרופ' עפרה מייזלס

החוג ללמידה הוראה והדרכה

ד"ר יעקב דיין
"צופים ברשת: מודל ללמידה מהנה של מדעים בשעות הפנאי באמצעות משחק מחשב חינוכי רציני"
בהדרכת: פרופ' יעל קלי

ד"ר יוֹתם הוד
"תירבות בפעולה: פיתוח פרקטיקות השתתפות של תלמידים בקהילות למידה כיתתיות נתמכות בטכנולוגיה"
בהדרכת: פרופ'  דני בן צבי

ד"ר דוד הרבתר
"המורכבויות של פתיחות בחינוך דתי: תובנות משני בתי ספר תיכוניים דתיים ישראליים"
בהדרכת: פרופ' חנן אלכסנדר

ד"ר דליה רבקה חסון-גלעד
"הזהות המקצועית של רכז ההערכה הבית-ספרי: תפישות וציפיות של אנשי חינוך"
בהדרכת: ד"ר חגי קופרמינץ

ד"ר חיותה ינון
"תהליכי קבלת החלטות תעסוקתיות של עובדי הוראה לאורך כעשר שנות קריירה"
בהדרכת: פרופ' לילי אורלנד-ברק

ד"ר פינחס לוזון
"ארוס וחינוך: חינוך ארוטי שכנגד בהגותם של רבי נחמן מברסלב ושל עמנואל לוינס"
בהדרכת: פרופ' אילן גור זאב ז"ל, ייעוץ: פרופ' חנן אלכסנדר

ד"ר סהראב מסרי עודתאללה
"השפעתם של טיפול אינטליגנציה רגשית ואמפתיה כלפי קבוצות פנים בקרב מתבגרים יהודים וערבים על האמפתיה כלפי בני העם השני והיחסים עימם"
בהדרכת: ד"ר חגי קופרמינץ

ד"ר חאתם עבד
"ויסות עצמי מוצהר ללמידה של תלמידים דרוזיים בבתי הספר העל-יסודיים: מאפיינים וקשר
למשתנים  חברתיים-תרבותיים של חברה במעבר"
בהדרכת: פרופ' בילי עילם

ד"ר יפעת רוטנברג-תדמור
"תהליכי העצמה בסדנאות התמחות בהוראה: השוואה בין קבוצות פנים-אל-פנים וקבוצות מקוונות"
בהדרכת: פרופ' צפורה שכטמן, פרופ' עזי ברק

ד"ר מירית רחמים
"מאפייני למידה בקהילת לומדים רב דיסציפלינארית של סטודנטים להוראה בהתנסות המעשית"
בהדרכת: פרופ' לילי אורלנד-ברק

החוג ללקויות למידה

ד"ר אולגה צוֹנטונוב
"החימום הקוגניטיבי: הגברת אפקטיביות של תוכניות אימון קריאה לדיסלקטים"
בהדרכת: פרופ' צביה ברזניץ ז"ל

ד"ר דרור שני  
"דרישות עיבוד וקיבולת זיכרון העבודה: השוואה בין דיסלקטים, קוראים תקינים המתקשים בחשבון, דיסלקטים המתקשים בחשבון ובעלי יכולות אקדמיות תקינות"
בהדרכת: פרופ' צביה ברזניץ ז"ל

החוג למנהיגות ומדיניות בחינוך

ד"ר סיגלית ברגר
"השלכותיה החיוביות והשליליות של נשיאה באחריות (Accountability) על עבודת המורה, וההשפעה המתערבת של מאפייני אישיות ומאפייני תפיסת התפקיד"
בהדרכת: פרופ' אנית סומך, פרופ' זהבה רוזנבלט

ד"ר אירית דניאל
"המשכיות או למידה מחדש? תרבות שלישית בקרב בני נוער ישראלי: התמודדות עם מעברים בין-תרבותיים"
בהדרכת: פרופ' רבקה איזיקוביץ

ד"ר רימאא דעאס
"השפעת מיומנויות מנהיגות של מנהלי בתי ספר על תהליכים ארגוניים ותוצאות בהקשר של רפורמה חינוכית"
בהדרכת: ד"ר יאיר ברזון

Menu