מיכל ירושלמי ושי אולשרהפקולטה לחינוך מברכת את פרופ' מיכל ירושלמי, דיקן למחקר באוניברסיטת חיפה ואת בתר הדוקטורט ד"ר שי אולשר, ממרכז המצויינות לינקס בפקולטה לחינוך על זכייתם המכובדת במענק מקרן טרמאפ להטמעה של הוראה מבוססת דיאגנוסטיקה על ידי מורים למתמטיקה ברמת חמש יחידות, על פני שלוש שנים. המענק מיועד למאה וחמישים מורים לחמש יחידות מתמטיקה בכיתות י' – יב' כדי שיישמו בכיתותיהם הוראה מבוססת דיאגנוסטיקה באופן שיטתי ומתמשך.

פרופ' מיכל ירושלמי מכהנת כסגנית נשיא ודיקן למחקר מאוקטובר 2011. פרופ' ירושלמי (B.Sc., Technion,IL, M.Sc. Technion,IL, Ed.D. Harvard University) הינה פרופסור בחוג לחינוך מתמטי בפקולטה לחינוך, ומכהנת כראש המרכז לחקר אלטרנטיבות בחינוך באוניברסיטת חיפה.
תחום התמחותה הינו לימוד בסביבות ממוחשבות. מוקד המחקר של פרופ' ירושלמי מתרכז בחקר לימוד והוראה מתמטית, היא עיצבה מספר חבילות תוכנה בגיאומטריה, אלגברה ואנליזה, כמו כן פיתחה את "VisualMath", תוכנית לימודים חדשנית במתמטיקה לבתי ספר על-יסודיים. הפרויקטים הנוכחיים שלה מתמקדים בעיצוב ולימוד ספרים אלקטרוניים אינטראקטיביים ובלמידה ניידת. בפרויקט ה-Math4Mobile פרופ' ירושלמי מציעה דרכים להפוך טכנולוגיה לזמינה למען בניית והקניית ידע לכל אחד ובכל מקום. במשך 25 שנים מלמדת פרופ' ירושלמי קורסים בשיטות דידקטיות של מתמטיקה והשלכות קוגניטיביות וקוריקולאריות של טכנולוגיה על חינוך.
ב-2010 זכתה פרופ' ירושלמי בפרס הצטיינות בעיצוב חינוכי של ה- ISDDE.

ד"ר שי אולשר הוא בתר (פוסט) דוקטורנט בקבוצת המחקר של פרופ' מיכל ירושלמי. חוקר היבטים שונים של שימוש בתוצרי הערכה ממוחשבת בכיתה, ופיתוח ושימוש בסביבות לימוד וספרים דיגיטליים. מנהל פרויקט Visual AssessMath Sandbox (בראשותה של פרופ' מיכל ירושלמי).
הדוקטורט של שי התמקד בשינויים אותם מבצעים מורים בספר הלימוד איתו הם מלמדים כשאר הם עורכים אותו כקבוצה בסביבה מקוונת (מבוססת ויקי), ועושה שימוש ב-Activity Theory לניתוח ותיאור הפעילות.
שימש כתסריטאי ראשי ומורה בסדרת הטלויזיה מורה פרטי להכנה לבגרות במתמטיקה שהופקה על ידי הטלויזיה החינוכית בשיתוף הפיקוח על הוראת המתמטיקה במשרד החינוך. בעל ניסיון של שנים בפיתוח טכנולוגיות חינוכיות וניהול פרויקטים חינוכיים וטכנולוגיים.
משמש גם כמדריך פדגוגי בהוראת מתמטיקה בחינוך העל יסודי, ולימד בעבר לבגרות בתיכון ובמסגרות שונות במגזר הפרטי.

Menu