פרופ׳ ענת שר הועלתה לדרגת פרופסור מן המניין

פרופ׳ ענת שרהפקולטה לחינוך מברכת את פרופ' ענת שר ראש החוג לייעוץ והתפתחות האדם על העלאתה לדרגת פרופסור מן המניין. חברי הפקולטה מברכים אותה על הקידום וגאים בהישגיה האקדמיים.

תחומי המחקר העיקריים של פרופ' ענת שר הם התפתחות ולמידה בגיל הרך, יחסי הגומלין בין מאפייני התינוק למאפייני הסביבה המטפלת בו, התפתחות דפוסי שינה אצל תינוקות, היבטים מוטוריים, רגשיים וקוגניטיביים של מצבי ערוּת-שינה, הליכי ויסות ביולוגיים ויחסי הורה-תינוק – ותרומתם המשולבת להתפתחות.

פרופ׳ ענת שר הועלתה לדרגת פרופסור מן המניין

פרופ׳ ענת שרהפקולטה לחינוך מברכת את פרופ' ענת שר ראש החוג לייעוץ והתפתחות האדם על העלאתה לדרגת פרופסור מן המניין. חברי הפקולטה מברכים אותה על הקידום וגאים בהישגיה האקדמיים.

תחומי המחקר העיקריים של פרופ' ענת שר הם התפתחות ולמידה בגיל הרך, יחסי הגומלין בין מאפייני התינוק למאפייני הסביבה המטפלת בו, התפתחות דפוסי שינה אצל תינוקות, היבטים מוטוריים, רגשיים וקוגניטיביים של מצבי ערוּת-שינה, הליכי ויסות ביולוגיים ויחסי הורה-תינוק – ותרומתם המשולבת להתפתחות.

מפגש אקדמיה שדה במגמה לניהול מערכות חינוך - קשרי הורים ובית הספר

תמונה מהמפגשביום 11.11.2015 התקיים במגמה לניהול מערכות חינוך, בחוג למנהיגות ומדיניות בחינוך, מפגש בין מנהלי בתי ספר, סטודנטים וחברות סגל. במפגש נדון הקשר בין בית הספר וההורים, תוך התייחסות לפרספקטיבות שונות על הנושא.

המפגש הוקדש לזכרה של פרופ' ליה קרמר-חיון ז"ל, שהיתה חברת סגל בחוג לחינוך עד 2006, עמדה שנים רבות בראש המרכז למנהל והערכה בחינוך, ושמשה כעורכת כתב העת עיונים במנהל ובהערכה בחינוך. הקשר בין האקדמיה למנהלים בבתי ספר היה קרוב ללבה ולעבודתה המדעית של פרופסור קרמר-חיון.

המפגש אורגן בשיתוף פעולה הדוק בין חוקרות מהמגמה לניהול מערכות חינוך לבין גורמים בכירים במחוז חיפה במשרד החינוך. מטרתו היתה להעמיק את הקשר בין האקדמיה למנהלי בתי הספר, תוך יצירת דיאלוג מעמיק וכנה בנושאים המעסיקים את המנהלים כיום.

תכני המפגש הפגישו בין המחקר לבין עולם המעשה: שמענו שתי הרצאות של חברות סגל מהמגמה לניהול מערכות חינוך וניתחנו בקבוצות דיון אירוע מהשטח, במטרה לבדוק את הרלוונטיות של תכני ההרצאות למקרים בהם נתקלים מנהלים בעבודתם.

אנו מקווים להמשיך ולפתח את שיתוף הפעולה המוצלח עם משרד החינוך, שתורם לתהליך הלמידה של הסטודנטים במגמה לניהול מערכות חינוך כמו גם להתפתחותם המקצועית של המנהלים. תודה מקרב לב ליוסי שטרית ואורית שני ממחוז חיפה במשרד החינוך על שותפותם בארגון המפגש ותרומתם להצלחתו!

לצפייה בתמונות מהמפגש לחצו כאן (בחלון חדש)

תורגם לאנגלית ספרה של ד׳׳ר דנה אמיר ׳׳על הליריות של הנפש׳׳

תמונת כריכת הספרהפקולטה לחינוך מברכת את כריכת הספר המתורגם על הליריות של הנפשד"ר דנה אמיר מהחוג לייעוץ והתפתחות האדם על פרסום תרגומו לאנגלית של ספרה "על הליריות של הנפש" בהוצאת Routledge, בימים אלו. הספר יצא לאור בעברית בשנת 2008, בהוצאת מגנס.

About the Book
On the Lyricism of the Mind: Psychoanalysis and Literature explores the lyrical dimension (or the lyricism) of the psychic space. It is not presented as an artistic disposition, but rather as a universal psychic quality which enables the recovery and recuperation of the self. The specific nature of human lyricism is defined as the interaction as well as the integration of two psychic modes of experience originally defined by the psychoanalyst Wilfred Bion: The emergent and the continuous principles of the self.

לדף הספר באתר ההוצאה (בחלון חדש)

תורגם לאנגלית ספרה של ד׳׳ר דנה אמיר ׳׳על הליריות של הנפש׳׳

תמונת כריכת הספרהפקולטה לחינוך מברכת את כריכת הספר המתורגם על הליריות של הנפשד"ר דנה אמיר מהחוג לייעוץ והתפתחות האדם על פרסום תרגומו לאנגלית של ספרה "על הליריות של הנפש" בהוצאת Routledge, בימים אלו. הספר יצא לאור בעברית בשנת 2008, בהוצאת מגנס.

About the Book
On the Lyricism of the Mind: Psychoanalysis and Literature explores the lyrical dimension (or the lyricism) of the psychic space. It is not presented as an artistic disposition, but rather as a universal psychic quality which enables the recovery and recuperation of the self. The specific nature of human lyricism is defined as the interaction as well as the integration of two psychic modes of experience originally defined by the psychoanalyst Wilfred Bion: The emergent and the continuous principles of the self.

לדף הספר באתר ההוצאה (בחלון חדש)

מאמרים של חברי הפקולטה בספר חדש בהוצאת מופ"ת

תמונת הספרהוצאת מופ"ת הוציאה בימים אלה שני כרכים של הספר "חינוך – שאלות האדם". הכרך הראשון עוסק בהגות והכרך השני בהוויה.
הכרכים הם המשך פעולתם של העורכים, פרופ' ישעיהו תדמור ועמיר פריימן העומדים בראש התנועה להעצמת הרוח בחינוך.
בשני הכרכים החדשים, מפורסמים מאמרים של שלל הוגים וחוקרים ובהם אנשי הפקולטה לחינוך. ד"ר אריה קיזל, ראש החוג ללמידה, הוראה והדרכה מפרסם מאמר על "פדגוגיה של פחד: מחסום לעיסוק בשאלות האדם". פרופ' אדיר כהן, מהחוג לייעוץ והתפתחות האדם מפרסם מאמר אודות "אופטימיזם ופסימיזם ומה שביניהם". ד"ר נורית נוביס-דויטש מהחוג לייעוץ והתפתחות האדם, מפרסמת מאמר על "שיחות על ילדיי על אלוהים מהמקום הספקני". פרופ' רוני לידור, החוג ללמידה, הוראה והדרכה מפרסם יחד עם יצחק רם מאמר על תרומת החינוך הגופני להתפתחות החברתית, לאופי האדם, לחינוך לערכים ולאושר.

אודות הספר - "הספר "חינוך – שאלות האדם" מיועד לקוראים ש"השאלות הגדולות" העוסקות במהות החיים, במשמעותם ובמערכת הערכים הראויה לאדם, מטרידות את מנוחתם ומדריכות את מעשיהם. בספר נבחנות שאלות אלה מהיבטים רבים ומגוונים, ונדון הקשר בינן לבין המעשה החינוכי. המאמרים בספר זה חשובים, מעניינים ולעיתים מרגשים. הם עוסקים בשאלות היסוד של הקיום האנושי בתקופה שבה חיוני למצוא מצפן הומני-מוסרי שיהיה בכוחו להפוך את החיים לנסבלים יותר ולצודקים יותר. עיתוי הוצאתו לאור של הספר והיקף הנושאים הנדונים בו הופכים אותו לספר חובה לכל מי ששאלות האדם מעסיקות אותו." (דבריו של פרופ' שלמה בק, חוקר, בעבר נשיא מכללת קיי לחינוך, ששימש קורא (לקטור) לספר מטעם ההוצאה לאור)

לרכישת הספר בחנות המקוונת של מכון מופ"ת (בחלון חדש)

מאמרים של חברי הפקולטה בספר חדש בהוצאת מופ"ת

תמונת הספרהוצאת מופ"ת הוציאה בימים אלה שני כרכים של הספר "חינוך – שאלות האדם". הכרך הראשון עוסק בהגות והכרך השני בהוויה.
הכרכים הם המשך פעולתם של העורכים, פרופ' ישעיהו תדמור ועמיר פריימן העומדים בראש התנועה להעצמת הרוח בחינוך.
בשני הכרכים החדשים, מפורסמים מאמרים של שלל הוגים וחוקרים ובהם אנשי הפקולטה לחינוך. ד"ר אריה קיזל, ראש החוג ללמידה, הוראה והדרכה מפרסם מאמר על "פדגוגיה של פחד: מחסום לעיסוק בשאלות האדם". פרופ' אדיר כהן, מהחוג לייעוץ והתפתחות האדם מפרסם מאמר אודות "אופטימיזם ופסימיזם ומה שביניהם". ד"ר נורית נוביס-דויטש מהחוג לייעוץ והתפתחות האדם, מפרסמת מאמר על "שיחות על ילדיי על אלוהים מהמקום הספקני". פרופ' רוני לידור, החוג ללמידה, הוראה והדרכה מפרסם יחד עם יצחק רם מאמר על תרומת החינוך הגופני להתפתחות החברתית, לאופי האדם, לחינוך לערכים ולאושר.

אודות הספר - "הספר "חינוך – שאלות האדם" מיועד לקוראים ש"השאלות הגדולות" העוסקות במהות החיים, במשמעותם ובמערכת הערכים הראויה לאדם, מטרידות את מנוחתם ומדריכות את מעשיהם. בספר נבחנות שאלות אלה מהיבטים רבים ומגוונים, ונדון הקשר בינן לבין המעשה החינוכי. המאמרים בספר זה חשובים, מעניינים ולעיתים מרגשים. הם עוסקים בשאלות היסוד של הקיום האנושי בתקופה שבה חיוני למצוא מצפן הומני-מוסרי שיהיה בכוחו להפוך את החיים לנסבלים יותר ולצודקים יותר. עיתוי הוצאתו לאור של הספר והיקף הנושאים הנדונים בו הופכים אותו לספר חובה לכל מי ששאלות האדם מעסיקות אותו." (דבריו של פרופ' שלמה בק, חוקר, בעבר נשיא מכללת קיי לחינוך, ששימש קורא (לקטור) לספר מטעם ההוצאה לאור)

לרכישת הספר בחנות המקוונת של מכון מופ"ת (בחלון חדש)

ספרה של ד׳׳ר דנה אמיר מועמד לפרס גרדיווה מטעם NAAP

ד״ר דנה אמירברכות לד"ר דנה אמיר מהחוג לייעוץ והתפתחות האדם על הכרזת מועמדותו של ספרה 'Cleft Tongue' שראה אור בהוצאת KARNAC בשנת 2014 יחד עם שבעת המועמדים הנוספים לפרס גרדיווה, מטעם NAAP(National Association for the Advancement of Psychoanalysis). הפרס על תרומה ייחודית ויצירתית לתיאוריה הפסיכואנליטית יוענק בניו-יורק, בחודש הבא.

ד"ר דנה אמיר היא פסיכולוגית -קלינית, פסיכואנליטיקאית-מנחה בחברה הפסיכואנליטית בישראל וחברה בהסתדרות הבינלאומית, משוררת וחוקרת ספרות. היא מרצה בכירה בפקולטה לחינוך, החוג לייעוץ והתפתחות האדם ומכהנת כראש המגמה לטיפול באמצעות אמנויות - ביבליותרפיה.


תקציר הספר:

Cleft Tongue is an attempt to analyse psychic language and its diverse modes of expression, both within psychic structure and in the interpersonal realm. It begins by looking at two basic forms of delay in the development of psychic language: concrete language, which is based on flattening, and pseudo-language, which is rooted in concealment. The next chapter focuses on the split between voice and meaning which marks psychotic syntax, and the latter’s double function in defending the self against an unconscious death wish. The subject of the third chapter is the chameleon language of perversion, and the relationship between the perverse structure and the primal scene. This chapter is followed by one that suggests understanding autistic syntax as an inverse use of the psychic musical 'organ point'. The fifth chapter discusses the absent function of the inner witness in traumatic language. The sixth chapter discusses psychosomatic language through the distinction between metaphorical, metonymical and psychotic bodily expressions. The final chapter is dedicated to the singular ethics of interpretation. The various chapters, most of them already published in psychoanalytic journals, include detailed clinical illustrations as well as close readings of literary works by Rilke, Beckett, Sartre, Brodsky and Celan.

ספרה של ד׳׳ר דנה אמיר מועמד לפרס גרדיווה מטעם NAAP

ד״ר דנה אמירברכות לד"ר דנה אמיר מהחוג לייעוץ והתפתחות האדם על הכרזת מועמדותו של ספרה 'Cleft Tongue' שראה אור בהוצאת KARNAC בשנת 2014 יחד עם שבעת המועמדים הנוספים לפרס גרדיווה, מטעם NAAP(National Association for the Advancement of Psychoanalysis). הפרס על תרומה ייחודית ויצירתית לתיאוריה הפסיכואנליטית יוענק בניו-יורק, בחודש הבא.

ד"ר דנה אמיר היא פסיכולוגית -קלינית, פסיכואנליטיקאית-מנחה בחברה הפסיכואנליטית בישראל וחברה בהסתדרות הבינלאומית, משוררת וחוקרת ספרות. היא מרצה בכירה בפקולטה לחינוך, החוג לייעוץ והתפתחות האדם ומכהנת כראש המגמה לטיפול באמצעות אמנויות - ביבליותרפיה.


תקציר הספר:

Cleft Tongue is an attempt to analyse psychic language and its diverse modes of expression, both within psychic structure and in the interpersonal realm. It begins by looking at two basic forms of delay in the development of psychic language: concrete language, which is based on flattening, and pseudo-language, which is rooted in concealment. The next chapter focuses on the split between voice and meaning which marks psychotic syntax, and the latter’s double function in defending the self against an unconscious death wish. The subject of the third chapter is the chameleon language of perversion, and the relationship between the perverse structure and the primal scene. This chapter is followed by one that suggests understanding autistic syntax as an inverse use of the psychic musical 'organ point'. The fifth chapter discusses the absent function of the inner witness in traumatic language. The sixth chapter discusses psychosomatic language through the distinction between metaphorical, metonymical and psychotic bodily expressions. The final chapter is dedicated to the singular ethics of interpretation. The various chapters, most of them already published in psychoanalytic journals, include detailed clinical illustrations as well as close readings of literary works by Rilke, Beckett, Sartre, Brodsky and Celan.

ד׳׳ר בת שבע חדד הועלתה לדרגת מרצה בכיר

ד״ר בת שבע חדדהפקולטה לחינוך מברכת את ד׳׳ר בת שבע חדד מהחוג לחינוך מיוחד על העלאתה לדרגת מרצה בכיר (עם קביעות) וגאה בהישגיה האקדמיים.

ד׳׳ר בת שבע חדד היא יו"ר ועדת תעודת הוראה בחוג לחינוך מיוחד ותחומי העניין המחקרי שלה הם: התפתחות קוגניטיבית טיפקלית ואטיפיקלית, אוטיזם ואספרגר: תהליכי עיבוד מידע חזותיים, תפיסת פנים, תבניות של תנועות עיניים, קוגניציה ורגש ושיטות התערבות בעזרת תהליכים אימפליציטיים לא מכוונים.

ד׳׳ר אוסאמה סואידן זכה במלגת ות׳׳ת לבתר-דוקטורנטים מצטיינים

אוסאמא סווידןהפקולטה לחינוך מברכת את ד"ר אוסאמה סואידןד׳׳ר אוסאמה סואידן, בוגר התואר השלישי בחוג לחינוך מתמטי, בהנחייתה של פרופ' מיכל ירושלמי, על זכייתו במלגת תכנית מלגות ות"ת לבתר-דוקטורנטים מצטיינים בני החברה הערבית - מחזור ג', לשנים תשע"ו – תשע"ז.

לאוסאמה תואר ראשון במתמטיקה טהורה ותואר שני בחינוך מתמטי מאוניברסיטת חיפה, את שניהם סיים בהצטיינות. עבודת הדוקטורט שלו מתמקדת בהבנת תהליכי התהוות של משמעויות מוסכמות של סימנים מתמטיים בסביבה טכנולוגית, והשפעתם על השימוש בפתרון בעיות. אוסאמה לימד מתמטיקה וריכז את המקצוע בבית ספר אורט אחווה בגלבוע, לימד וריכז קורסים בהוראת המתמטיקה בהשתלמויות מורים, והוביל קורסים ופורמים מתוקשבים למורי המתמטיקה בחטיבה העליונה. כמו כן הוביל אוסאמה פרויקט אינטרנטי לחיזוק הלמידה החושית של מתמטיקה בקרב תלמידים.

תכנית המלגות לדוקטורנטים מצטיינים מבני המיעוטים החלה בשנת הלימודים תשס”ג, במסגרת פעולות ועדת ההיגוי של הוועדה לתכנון ולתקצוב להרחבת הנגישות להשכלה גבוהה בקרב בני המיעוטים. מטרות התוכנית לעודד סטודנטים מבני המיעוטים לפנות ללימודי תואר שלישי, לאפשר להם להקדיש מלוא זמנם ללימודים ולהרחיב בטווח הארוך את מספר חברי הסגל האקדמי הבכיר מבני מיעוטים במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים בישראל.

חוברת פעילויות חדשה במרכז הארצי למורים למתמטיקה

סמל המרכזהמרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי פיתח חוברת משימות מתמטיות לתלמידים/ות בכיתות מדעיות.  בחוברת יש בנוסף הפניות לפעילויות באתרי המרכז. החוברת יצאה לאור במימון האגף למדעים במזכירות הפדגוגית במשרד החינוך ומינהלת מל"מ, המרכז הישראלי לחינוך מדעי טכנולוגי.

בחוברת ארבע יחידות הכוללות פעילויות רבות עוצמה. הפעילויות עוסקות בנושאים שונים אך כולן
חושפות את העוצמה של המתמטיקה ככלי חשיבה, ייצוג ופתרון. במהלך פתרון הפעילויות מומלץ (אך לא הכרחי) להשתמש ביישומונים הדינאמיים המשולבים ביחידה, המאפשרים לראות את פעולת ההזזות והמתיחות באופן חזותי ומוחשי וכתנועה חיה של הגרפים.

לצפייה בחוברת המלאה לחצו כאן
לאתר המרכז למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי לחצו כאן

מלגות לסטודנטים בפרויקט בית ספר יד"ע 2015

תמונת בית ספר יד״עהחל משנת 2013, הפקולטה לחינוך מעורבת בבית ספר יד"ע (KIPP). בשנה זו הוקם בית ספר ייחודי זה יחד עם מרכז חינוך לאו-בק ומשרד החינוך.
בשנה"ל תשע"ה הצוות של הפקולטה לחינוך המשיך והיה חלק ממספר תוכניות התערבות שונות במסגרת בית הספר. הפקולטה סיפקה תוכנית התערבות בתחום הקריאה והאוריינות לילדים בכיתות א'-ב' שבה עבדו עם הילדים על חיזוק היבטים קוגניטיביים, רגשיים ושפתיים והיוותה בסיס לשיפור יכולות הקריאה והבנת הנקרא של הילדים (בראשותם של פרופ' תמי קציר, ד"ר אורלי ליפקה וד"ר שלי שאול). בנוסף, עבדו עם צוות המורים והמנהל על אקלים כיתתי וניהול הכיתה בצורה יעילה (בראשותו של ד"ר יאיר זיו). כמו-כן ניתנה הדרכה שבועית אישית למנהל ולמורים בעניינים פדגוגיים שונים (בראשותה של גב' נאוה בר).

במסגרת תוכנית זו ניתנו מלגות לסטודנטים שלקחו חלק פעיל בתוכניות אלו.
להלן השמות של מקבלי מלגה במסגרת פרוייקט קיפ :

סטודנטים/ות בתואר ראשון -
גורן ייטב
רים מקלדה

סטודנטים/ות בתואר שני בהנחייתן של פרופ׳ תמי קציר, ד״ר אורלי ליפה וד"ר שלי שאול -
יעל מר
עינת טסלר
שחר דותן
לירון פרימור
עדי שכטר
הולמן נועה
קלודין אללי

סטודנטית בבתר- דוקטורט בהנחיית ד"ר יאיר זיו -
ד"ר דינה כהן

גיליון חדש בכתב העת על׳׳ה - עלון למורי המתמטיקה

תמונת כתב העת על״המרכז המורים הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודיתמונת כתב העת על״ה שבפקולטה לחינוך שמח להודיע על הוצאתו של גיליון חדש (52) לכתב העת על"ה - עלון למורי המתמטיקה. הגיליון יצא בעריכת ד"ר גילה רון, במתכונותו האלקטרונית ומשלב מרכיבים אינטראקטיביים, סרטי וידאו, יישומונים וקישורים לאתרים נוספים.

כתב העת על"ה יוצא עבור קהילת המורים למתמטיקה, מכשירי מורים, והעוסקים בהתפתחות מקצועית של המורים, במטרה להיות במה להחלפת דעות, לשיתוף ברעיונות ולהצגת חידושים מקצועיים. ברוח הזמן תוצמד לכל מאמר, החל מגיליון זה, במה לתגובות, בה תוכלו להגיב על הכתוב.

לדף הגיליון לחצו כאן

גיליון חדש בכתב העת על׳׳ה - עלון למורי המתמטיקה

תמונת כתב העת על״המרכז המורים הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודיתמונת כתב העת על״ה שבפקולטה לחינוך שמח להודיע על הוצאתו של גיליון חדש (52) לכתב העת על"ה - עלון למורי המתמטיקה. הגיליון יצא בעריכת ד"ר גילה רון, במתכונותו האלקטרונית ומשלב מרכיבים אינטראקטיביים, סרטי וידאו, יישומונים וקישורים לאתרים נוספים.

כתב העת על"ה יוצא עבור קהילת המורים למתמטיקה, מכשירי מורים, והעוסקים בהתפתחות מקצועית של המורים, במטרה להיות במה להחלפת דעות, לשיתוף ברעיונות ולהצגת חידושים מקצועיים. ברוח הזמן תוצמד לכל מאמר, החל מגיליון זה, במה לתגובות, בה תוכלו להגיב על הכתוב.

לדף הגיליון לחצו כאן

תכנית 'רוח הכרמל' בעיתון הקהילה היהודית באטלנטה

hands sהעיתון "Atlanta Jewish Times" סקר לאחרונה את השתתפותם של סטודנטים מתכנית "רוח הכרמל" בשיתוף פעולה מיוחד של אוניברסיטת חיפה עם אוניברסיטת ג'ורג'יה שבאטלנטה. במסגרת הסקירה המאמר מתאר את ההתנסות הייחודית של הסטודנטית בבתי ספר בארה"ב ומביא את דבריו של פרופ' חנן אלכסנדר, יוזם התכנית.

התוכנית, "רוח הכרמל" מהווה מסלול לימודים לתואר ראשון ולהכשרת מורים למקרא ולמחשבת ישראל בשילוב אוניברסיטה אמריקאית. התכנית פועלת בחוג ללמידה, הוראה והדרכה באוניברסיטת חיפה מזה שלוש שנים ובמסגרתה סטודנטיות וסטודנטים לומדים לתואר ראשון בחוג ללמידה, הוראה והדרכה ובחוגים למדעי הרוח כמו מקרא ומחשבת ישראל. הם מבצעים את האימונים בהוראה שלהם במסגרת מודל "בית הספר המקצועי להכשרת מורים" במסלול להכשרת מורים בחוג ללמידה, הוראה והדרכה בפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה (בעיקר במרכז חינוך ליאו בק בחיפה) וסמסטר אחד יוצאים, במלגה יוקרתית, ללימודים באוניברסיטת Georgia State University ולהתמחות בבית הספר היסודי  Epstein  באטלנטה.

את התוכנית יזם דיקן הסטודנטים באוניברסיטת חיפה, פרופ' חנן אלכסנדר שהוא גם ראש בית הספר ללימודים בינלאומיים. המטרה היא להדק את הקשר בין הסטודנטים בארץ לבין מוסדות אקדמיים מובילים בארה"ב ולאפשר להם התנסות במגוון מוסדות חינוך, הן בארץ והן בחו"ל.
ראש החוג ללמידה, הוראה והדרכה, ד"ר אריה קיזל חבר בצוות הניהול של התכנית יחד עם גב' איילת אגוזי ובעזרתה של כרמלה שמר, עוזרת מינהלית לראש החוג מסייעים לסטודנטים בכל מהלך לימודיהם.

Menu