לטם פרי חזן ואריה קיזל במאמר דעה בדה-מרקר

לטם פרי חזן ואריה קיזל"ההורים, הצמאים לשינוי בשיטות הלמידה, צריכים להפסיק לקבל את אופנת החדשנות הנמהרת בחיבוק חם. עליהם לדרוש חשיבה על חזון לפרופיל בית ספרי ייחודי - שלא יהיה מורכב רק ממלים ריקות מתוכן על למידה משמעותית - ותוכנית יישום ארוכת טווח. עליהם להבין שהאופנות החדשניות המזדמנות אמנם נמכרות בשיח מפתה של למידה משמעותית וחשיבה מחוץ לקופסה ונראות נפלא בעדכונים הבית-ספריים, אך הן עלולות לזרוק את הילדים ואת הצוות החינוכי לתוך כאוס תזזיתי. עליהם גם לדרוש דיווח על התקציבים המושקעים ביוזמות חדשניות נקודתיות, על מקורותיהם ועל סדרי העדיפויות החינוכיים שהם מכתיבים", כתבו ד"ר לטם פרי-חזן, ראש המגמה לניהול מערכות חינוך וד"ר אריה קיזל, ראש המגמה לפיתוח פדגוגי של מערכות חינוך בפקולטה לחינוך, בטור דעה שפורסם בעיתון "דה מרקר" (בחלון חדש).
Menu