minecraftההשפעות של משחקי וידאו וירטואליים טרם נחקרו במסגרת הקשרים בין קבוצות עוינות ובקרב ילדים/ות בבתי ספר. ב'משחקים לשלום' משתפים ד"ר ג'וי בנטוב מהחוג לחינוך מיוחד ושותפיה את מחקרם שאפשר לקיים קשרים וירטואליים בין ילדים/ות ישראלים, יהודים ופלסטינים.

לשם קירוב לבבות והפחתת סטריאוטיפים ודעות קדומות, ילדים ישראלים יהודים ופלסטינים שיחקו יחד במשחק המחשב מיינקראפט. המחקר, שנעשה בשיתוף עם עמותת ׳משחקים לשלום׳, כלל תוכנית התערבות בית ספרית היברידים במסגרתה התקיימו 8 מפגשים (6 מרחוק מחדר מחשב בבית הספר, ו-2 מפגשים פנים אל פנים), התלמידים מבית ספר יהודי וערבי שיחקו יחד במשימות שונות במשחק המיינקראפט, ובנו יחד מבנים.

לצפייה במאמר המלא לחצו כאן (בחלון חדש)

בתשבע חדדהחוג לחינוך מיוחד באוניברסיטת חיפה מברך את ששת מסיימי הקורס מבית אקשטיין!
תושבי בית אקשטיין המאובחנים על הספקטרום האוטיסטי, השתתפו בקורס ״האדם וחיות אחרות: ההיסטוריה התרבותית של חיות הבית״ של פרופ’ גיא בר עוז ועבדו במעבדתו בפיקיניג בהנחייתה של הסטודנטית נופר שמיר. בחלקו השני של הקורס, השתתפו הדיירים בקורס במעבדתה של פרופ’ בתשי חדד בהנחייתה של הדקוטורנטית מריסה הרטסטון בו פיתחו ביחד שאלה מחקרית הנוגעת לאספקט תפקודי באוטיזם.
פרויקט זה הינו חלק מהגשמת יעדי חינוך איכותי תוך צמצום פערי אי שיוויון באוכלוסיה, המוגדרים כיעדי פיתוח וקיימות על ידי האום (SDG).

לקריאת הפוסט בפייסבוק בית אקשטיין לחצו כאן (בחלון חדש)

באתר זה נעשה שימוש בתמונות מתוך מאגרי התמונות Thinkstockphotos Shutterstock istockphoto
Menu