תמונה |
שם הסטודנט |
מנחה |
נושא עבודת הדוקטורט בעברית |
נושא עבודת הדוקטורט באנגלית |
מייל |
וייסברגר יפעת | יאיר זיו | איכות ואמון ביחסי הורה-גננת, יחסי הורה-ילד, ויחסי גננת-ילד: הקשר לעיבוד מידע חברתי, תפיסה עצמית, התנהגות למידה, והסתגלותו של הילד בגן חובה | Quality and trust in the parent-teacher relations, parent-child relations, and teacher-child relations: Association with children's social information processing, self-perception, learning behavior, and adjustment in kindergarten | ifatweisber@gmail.com | |
|
גביש יפעת |
מיה בניש ויסמן ליאת גולדפרב |
הקשר בין שינוי ערכים והתנהגות חברתית: קשב וגנטיקה כגורמים ממתנים |
the relation between values and prosocial behavior: the role of cognitive process and genetics |
ifatg73@gmail.com |
|
גנאים יזיד |
יאיר זיו |
הקשר בין תפיסת ההורים את הסכסוך היהודי-ערבי לתפיסות הסטריאוטיפיות, יכולת עיבוד המידע החברתי, וההסתגלות החברתית של ילדיהם בגן ובתחילת בית הספר |
The relationships between parents' perceptions of the Jewish-Arab conflict and their children's stereotypical perceptions, social information processing patterns, and social adjustment in preschool |
yazeed80@gmail.com |
|
סופרי ענבר |
יאיר זיו |
תגובותיהם של ילדי גן לסיפור על בושה: הקשר לזמינות רגשית, עיבוד מידע חברתי והתנהגות חברתית |
Preschool children's responses to a story about shame: associations with dyadic emotional availability, social information processing and social behavior |
isofri@walla.co.il |
|
פלדחי עינת |
דנה אמיר |
שלושה היבטים של שפת האמונה הפסיכואנליטית |
Three Facets of Faith discourse in Psychanalytic Thinking |
einatfz@gmail.com |
|
קפון סוחצקי פנינה |
רחל סגינר |
אכילה לא תקינה ומטרימיה בקרב נערות הרוקדות בלט ושתי קבוצות ביקורת: מודל רב משתני |
Disordered eating and its antecedents among ballet student adolescent girls and two control groups: A Multiple-step Model |
pninacapon@gmail.com |
|
נאור ליה |
עפרה מייזלס |
מודל לתרפיה בטבע |
In search of a model for Nature Therapy: The facilitated Process of Positive Change and Growth Occurring in Nature |
leahnaor@gmail.com |
|
פולטורק משה |
יאיר זיו אריה קיזל |
מאפיינים פסיכולוגיים, רגשיים, וחברתיים של חברות הצוות בגן: הקשר לאיכות הדיאלוג הבין-אישי והחינוכי בין נשות הצוות בגן ולאקלים הגן |
Psychological, emotional, and social characteristics of Kindergarten Teachers: Associations with Interpersonal and Pedagogical Dialogue and Classroom Climate |
moshepoltorak2@gmail.com |
|
חייבי ברק מירית |
אביהו שושנה |
אתנוגרפיות של חינוך, מעמד וסובייקטיביות בבתי ספר מקצועיים |
Ethnographies of Education, Class, and Subjectivity in Vocational Schools |
mirithaybibarak@gmail.com |
|
אליזרוב עינת |
יאיר זיו מיה בניש ויסמן |
הקשרים בין ערכים והתנהגות חברתית אצל ילדי גן: תפקיד מנגנון עיבוד המידע החברתי כמתווך |
The Associations among Values and Social Behavior in Preschool Children: The Mediating Role of Social Information Processing |
natushe2@gmail.com |
|
בראנסה נגם |
מירי שרף |
מאפיינים קוגניטיביים ורגשיים וייצוגי הורות של הורים ערבים לילדים עם ASD, ותרומתם לאפקטיביות של תכנית התערבות קצרת-מועד לשינוי תבניות חשיבה, וקידום צמיחה פוסט-טראומטית |
Cognitive and emotional characteristics and parental representations of Arab parents of children with ASD: their contribution to the effectiveness of short-term intervention on mindset change and promotion of post-traumatic growth |
nagham.baransi@gmail.com |
|
דאו סוהה |
מירי שרף |
הקשר בין חשיפה למודלים בסביבה ובין עמדות מיניות ומגדריות בקרב מתבגרים ערבים ויהודים |
The relation between exposure to models in the surroundings and sexual and gender attitudes among Arab and Jewish adolescents |
dawsuha@gmail.com |
|
חיון רועי |
הדס ויסמן |
העברה נגדית והדהוד השואה בפסיכותרפיה: פסיכותרפיסטים בני הדור השני לשואה המטפלים במטופלים בני הדור השני לשואה |
Echoes of the Holocaust and countertransference: Second generation to the Holocaust psychotherapists treating second generation patients |
roihayon@gmail.com |
|
אור סביון |
עפרה מייזלס שירי לביא |
ללמד את מי שאתה: השפעת מיומנויות חברתיות-רגשיות של המורה על אותן מיומנויות אצל התלמידים |
Teaching who you are: Teacher's socio-emotional competencies effect on students' socio-emotional competencies |
orsavyon@gmail.com |
|
פריימן עמיר |
עפרה מייזלס |
חיים מוארים: מחקר פנומנולוגי של דמויות מופת רוחניות |
Living Transcendence - Phenomenological study of Spiritual Exemplars |
amirf@amirfreimann.com |
|
שלמה מוריה |
הדס ויסמן |
היות חרדי ופסיכותרפיסט - הילכו יחדיו? תהליכי הכשרה והתפתחות של פסיכותרפיסטים חרדיים |
Being Haredi and a psychotherapist-do they go together? A Study of the training and development of Haredi psychotherapists |
moriyashlomo@gmail.com |
|
חאטום איאד |
הדס ויסמן |
מאפייני המטפל וקומפטנטיות רב-תרבותיות בפסיכותרפיה, כמנבאים ברית טיפולית ותוצאות טיפול בדיאדה טיפולית בין-תרבותית (מטפל יהודי-מטופל ערבי) לעומת דיאדה מאותה תרבות |
Therapist characteristics and multicultural competencies as predictors of therapeutic alliance and outcome in multicultural psychotherapy dyads (Jewish therapist-Arab client) compared to same-culture dyads |
eyad.hatoom@gmail.com |
|
צוקר ליאת |
עפרה מייזלס מריאנה רוח מדבר |
"חשיבה הכרתית" של ימימה אביטל: השתמעויות לתיאוריה פסיכותרפויטית |
"Conscious Thinking" by Yemima Avital:Implications for psychotherapeutic theory |
liat.zucker@gmail.com |
|
זקס דניה |
שרונה ט. לוי |
הסברים של מערכות מורכבות: התפתחות ולמידה |
Explanations of Complex Systems: Development and Learning |
dania.sacks@gmail.com |
|
אוחנה חנית |
ענת שר |
היבטים פסיכולוגיים וביולוגיים בקצב ההתבגרות המינית |
Psychological and biological markers of pubertal maturation |
hanit87@gmail.com |
|
לויט פרנק מיה |
אביהו שושנה |
מעמד, מוביליות חברתית וזכרונות מוקדמים |
Social class, upward mobility and early recollections |
mialefr@gmail.com |
|
בייצר ליאור |
מיה בניש ויסמן אביהו שושנה |
הקשר בין מצב חברתי-כלכלי לבין גורמים אישיותיים, רגשיים וחברתיים בקרב מתבגרים |
The relation between socioeconomic status and personality, emotional and social factors among adolescents |
liorbaicher@gmail.com |